Retourneren

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

Om een product te retourneren, neem eerst contact met ons op via [email protected] of 020-211.7273. Onze klantenservice zal met u doornemen wat er aan de hand is en bepalen of het probleem wellicht zelf te verhelpen is. Als dat niet mogelijk is, sturen we u een retourformulier en retourlabel per e-mail. Vul het retourformulier volledig in, verpak het product zorgvuldig, en stuur het naar ons terug met het meegeleverde retourlabel. Na ontvangst zullen wij de situatie beoordelen en u informeren over de vervolgstappen. Klik hier voor de retourvoorwaarden

Wat zijn de retourvoorwaarden?

De retourvoorwaarden zijn gedetailleerd beschreven in onze Algemene Voorwaarden. In het kort moet het product binnen de garantieperiode en conform de gebruiksvoorwaarden worden geretourneerd. Klik hier voor de retourvoorwaarden

Welke retourmogelijkheden zijn er?

Bij Warmer.nl begrijpen we dat elk probleem uniek is. Daarom bieden we verschillende retourmogelijkheden aan, afhankelijk van uw situatie. Na het eerste contact met onze klantenservice, waarbij we het probleem samen met u zullen beoordelen, sturen we u de juiste instructies en benodigdheden (zoals een retourformulier en retourlabel) om uw product terug te sturen. Meer details vindt u in onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor de retourvoorwaarden

Wat als mijn product defect is?

Als een product dat u bij ons heeft gekocht defect raakt binnen de garantieperiode, staan we voor u klaar om het probleem te verhelpen. Neem binnen twee maanden na ontdekking contact met ons op. In veel gevallen kunnen we het probleem telefonisch of via e-mail oplossen. Als het probleem niet eenvoudig te verhelpen is, regelen we de reparatie of vervanging van het product. Indien het een fabricagefout betreft, worden de reparatie of vervanging kosteloos uitgevoerd.

Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg op mijn garantie- of retouraanvraag?

We begrijpen dat het belangrijk voor u is om snel te weten waar u aan toe bent. Daarom streven wij ernaar om uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling te nemen. De beoordeling van het defect kan enige tijd in beslag nemen, afhankelijk van het specifieke probleem. We houden u echter op de hoogte en zullen u zo spoedig mogelijk informeren over onze bevindingen en de verdere stappen in het proces.