Garantie & Reparatie

Problemen zijn er om opgelost te worden. Als het bij ons gekochte product niet meer werkt, neem dan uiterlijk binnen twee maanden contact op. Wij nemen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling. Meestal kan een probleem simpel en snel worden opgelost.

Soms blijkt dat een product toch niet werkt. Dan zijn de garantievoorwaarden van de fabrikant van toepassing. Wanneer het product bij ons gekocht is, het probleem binnen de garantieperiode ontstaat en het een fabricagefout betreft, dan zorgen wij ervoor dat het product kosteloos vervangen of gerepareerd wordt.

Hoe werkt het?

Neem telefonisch of via e-mail contact met ons op [email protected] of 020-211.7273.

  1. Wij nemen met u door wat er aan de hand is en kijken of het probleem eventueel gemakkelijk zelf te verholpen is.
  2. Mocht dat niet het geval zijn, dan sturen wij u per e-mail een retourformulier en een retourlabel.
  3. Vul het retourformulier in en stuur dit mee met uw retourzending.
  4. De serviceafdeling beoordeelt of het defect onder garantie verholpen kan worden. Wij stellen u zo spoedig mogelijk op de hoogte van de verdere stappen.

Indien het probleem geen fabricagefout betreft, maar het gevolg is van een oorzaak die uitgesloten is van garantie, dan worden de transport- en reparatiekosten bij u in rekening gebracht.

Voor de volledige informatie omtrent het retourbeleid verwijzen wij u naar de Algemene Voorwaarden. Een kopie hiervan heeft u bij uw factuur ontvangen. Ook is deze te vinden via: https://warmer.nl/algemene-voorwaarden/